Äntligen!

hellu!

Kass uppdatering. Men nu äntligen kan jag allt om hur en bil fungerar. Då kommer jag tillbaka med fullt ös! Knepigt att mina mobilbloggningar inte kommer fram? Vad är det för fel då? Någon expert som läser?

Jag är uppe i sjundehimmelen och dansar just nu. Har försökt klara av fordonsdelen i teorin i en månad drygt och just 15.23 idag fixade jag det delprovet! Det ni^^

Nu så är jag gladare än på länge. Gårdagen var föräldrapoesi och körkortsraseri. Vi väljer att lämna det så, eftersom till och med jag, Dramaqueen nummer 1, blev chockad över mitt beteende!

Kommentarer
Postat av: Matilda

nu har jag en veckansblogg tävling, anmäl dej gärna! :)

2009-07-14 @ 19:13:19
URL: http://maweii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0