Bella!

hellu!

glömde förresten berätta att igår när min faster och lillkusinen på två år kom på besök så hittade han en kattunge! Vår katt hade fått kattungar!! Det skumma är att den var minst fem veckor eller något sånt. Den var inte ett dugg förvildad och istället jätte mysig. Lillkusinens storasyster döpte kattungen till Bella och nu är nacksvingarn och systeryster på mig att om andra katten får en pojke ska den heta Edward. Som om. Mina katter ska inte vara som Twilight. Då blev nacksvingarn lite upprörd. Talade jag illa om Twilight?

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Taack! :)

Jaså du har läst den? Jag har hört av vänner som läst boken att filmen ska vara en bra version. De har gillat filmen med :D

2009-07-16 @ 17:17:28
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Pipen

Aaaaw, kattungar ^^ tihi, skulle lugnt kunna tänka mig att ha katter som heter Edward och bella :P

2009-07-17 @ 12:53:39
URL: http://pipig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0