Do NOT mess with the wrong people!

Jag har ju lovat er (om någon minns mer än jag?) att berätta hur Nacksvingarn fick sitt namn. Ja, hon heter ju självklart något annat (vem fan döper sin dotter till det om man har åtminstone en hjärncell kvar i huvudet)


Jo, det är så här att Nacksvingarn uppskattar (liksom många andra av oss) inte alls när man stänker ner en när man sakta går ner i vattnet på badstranden. Men en kusin till henne (på fel sida om mig, eller hur jag ska uttrycka mig) lyssnade inte på henne. Fast hon varnade honom och var arg. Tillslut gjorde hon en nacksving på honom. Otippat, hon ser så söt ut och ler jämt...


Lita aldrig på utseendet!


Kommentarer
Postat av: Thäzz

Precis!:-)

2009-07-09 @ 23:24:44
URL: http://thereshartman.blogg.se/
Postat av: julia

SV: haha, ja, det blev en sandwich (:



Bra blogg du har! speciell!

Läskigt det låter.. Nacksvingarn :o :p

2009-07-09 @ 23:38:24
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/
Postat av: Viktoriae personligt | Grafisk design & mitt liv

Sv: Jag funderade kring bloglovin igår, det är lite som en poppistävling det där och ungefär som i skolan när man skulle ha sjukt många vänner för att känna sig poppis.. eller något.. Men om folk lägger till en utan att läsa en blir det ju som falska vänner ju! (Nu blev det nästan lite djupt, haha!)



Nej, man ska inte gå på utseendet.. men måste sett roligt ut när hon helt plötsligt gjorde så där! Haha!

2009-07-10 @ 09:11:27
URL: http://viktoriae.blogg.se/personligt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0