Edgar Allan Poe

Edgar Allan Poe är riktigt cool föresten. Jag som är ett enormt fan av skräckböcker och skräcknoveller, har hittat min husgud. Språket är lite gammeldags, men det förstärker nästan effekten av läskighet. Jag har läst två noveller i den samlingen "den gyllne skalbaggen" som jag köpte i lördags på Bergslagen största bokloppis i Södra Hyttan. Grymt bra, men vågar INTE läsa den på kvällar/nätter. Det får bli imorgon "bitti" när jag vaknar!



Blev inget Ikea igår. Blev idag istället och jag köpte innerkuddar och ljus. Massa mys alltså! Svängde snabbt in på Marieberg (köpcentret precis bredvid) och skaffa lite smycken på rea också. Det ni^^


glöm inte att tipsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0