Home sweet home

Hellu!

Nu har jag äntligen tid för datorn! Vaknade för en och en halv timme sen ungefär, då var jag lat och kikade lite på Vänner, det är min humor det! Senare gick jag och satte på datorn och fick precis i gång internet, när min hysteriska pappa kommer och berättar var lilla kattBella är!

Väl hemma får kattungen träffa sin mamma och hon äter oavbrutet i fem minuter, sen flyttar vi in kattBella och mamma katt till lekstugan. Där de är nu. (KattBella äter fortfarande, varit borta ensam i tre dygn, då skulle jag också kramat min mamma - om jag vore fem veckor!)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg header :)

2009-07-22 @ 11:08:50
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0