I'm alive

Det är så att jag har levt ett tråkigt liv sen i tisdags morse. Vår telefonledning blev nedkörd. Det betyder att internet är borta och att telefonen är all gone. Lägg på att vi bor långt bort från civilisation och mina kompisar bor nästan tre mil bort... Och att vi typ inte har någon teckning på mobilerna hemma. Jättekul. Verkligen humoristiskt.

Tack och lov att jag har systeryster. Jag skulle lätt ruttna under en gran i skogen annars. Man blir så avskärmad. Nu är jag i alla fall hos mormor, och det är nice!

Telia suger förresten. De har väldigt mycket tid för att åka och kolla att tråden är nedkörd. Men att laga den (sätta upp den på telefonstolpen) är tydligen ingenting man kan göra. Det kommer istället en vecka senare. Tack så jäkla mycket Telia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0