Jag jobbar på..

Jag har ,lyckats rensa ur ett (ja, bara en, jag är inte effektiv) skåp (vet inte vad jag ska kalla det, sitter under skrivbordet men är ingen låda) och har nu en stor pappkasse med tidningar och liknande som jag ska kasta snarast. I en pappersinsamling. Och det är en dryg mil att gå så jag väntar ett tag...

Imorgon fick jag höra att jag (? borde man inte fråga mig, eller upplysa mig samtidigt som alla andra vet det. T.ex. farmor och farfar som inte ens ska med?) och la familia ska till Kristinehamn och rensa runt ett hyreshus som farbror, faster, mamma och pappa äger. Jag ska "hjälpa till" men vi är minst åtta stycken så hur lång tid kan det ta? När vi är klara där tänker jag kräva en tidning, (skjuts till affär, jag ska inte gå själv på platser där jag inte hittar. Jobbigt att hitta mig då...) så att jag kan köpa en Ecoqueen tidning. Någon mer än jag som upptäckt den? Hur bra som helst och handlar om miljön och oss...Köp den, dyr i och för sig...men himla bra^^

Dessutom så har jag lärt mig några vägmärken idag. Och att fickparkera. Pappa hade kurs här på gårdsplan förut!

Kommentarer
Postat av: bella

SV ; taack d samma ;)

2009-07-20 @ 21:13:26
URL: http://bbellaaas.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Du lälr dig + gör nytta! Vad duktigt! Jag bara semestrar... :)

2009-07-21 @ 06:51:57
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0