Min matdag...

Jaha, en nydag. En bra dag. Om ungefär fyrtiofem minuter ska pappa och jag köra till Rättvik och köpa en kamin, pappa och min farbror har byggt en badtunna! Så sent ikväll kan vi testa den!

Glöm inte bort

Skickade ett mobilbloggnings grejs hit igår. Men det kom ju inte fram så klart! Gårdagskvällen var kusinvitamin, systeryster, nacksvingarn och jag i kåtan och mös. Det blir så himla varmt där. Så det slutade med att alla satt i trosor och BH och åt massa gottis vi tagit med.

Ikväll kommer mina yngsta kusiner på pappas sida, de har varit på västkusten, så vi ska äta krabba och räka. Hoppas på att kräftor är med, jag är inte förtjust i varken krabbor eller räkor...

Dessutom ska jag äta lite lördagsgodis!

Nu är det frukostsmoothien som äts på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0