Tacka vet jag alla andra matkedjor...

Pappa och jag åkte (som jag har nämnt tidigare) till Rättvik för att hämta en kamin till badtunnan. Vi passerade Borlänge och vi båda var superhungriga. Vi svängde (jag svängde, då proffset övningskörde idag=) in på Max.

Jag gillar verkligen grundidén Max har. Att ha så mycket svenskt kött och att de planterar träd i Afrika. De ska ha plus i kanten för det. Men seriöst. Vafan är poängen med det där kösystemet?! Först står det en jobbig neonskylt "beställ här" så pappa och jag gör det. När vi är klara så säger hon "välkommen till kassorna" och pekar mot tre kassor lite längre bort. När vi kommer till en kassa (efter en jäkla massa köande) så får vi säga om allting.

Vad hade första tjejen för funktion?? Var det någon stackare som inte hade fått något sommarjobb bara eller vad?

Den andra tjejen verkade inte ha alla ägg i hönan och jobbade i minus hundraåttio. Behöver jag tillägga att vi åt på McDonald's på vägen hem?

Är det så rörigt och skitkasst system på Burger King med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0