Fantasi

Kusinvitamin köpte Bedtimestories när vi besökte Nora för ett tag sen. Vi tittade självklart på filmen. Jag gillade den filmen. Disney är alltid något att räkna med i mina ögon, speciellt de gamla klassikerna då. I alla fall. Bedtimestories är en historia om fantasi. Det gillar jag. Fantasi och hopp, bra ledord. Man ska alltid ha mycket fantasi. Livet blir så himla bra då. Jag gillar fantasi. Några av mina bästa stunder och vänner är fantasier. (ehh, nu låter jag störd va?) Men det viktiga är för mig att fortsätta fantisera. Jag tänker på vad den jobbiga käringen (som stinker av någon konstig lukt) på bussen har gjort på morgonen, varför hon åker på bussen och hur det kommer sig att hon har så risigt hår.

  

Är det bara jag som låter tanken flyga i väg så? Och låter ett inlägg flumma ut så enormt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0