God morgon världen^^

Ahh, en ny dag. Alla som överlevde midsommarafton: GRATTIS, det gjorde ni bra^^

Sitter här och är hög på pepsi. Lugnt och skönt för galna systeryster och kusin har blivit skickade till konsum eftersom någon köpte hushållspapper istället för toapapper när någon blev så glad eftersom någon letat i hundra år. Nej, jag respekterar min integritet och går inte ut med riktigt namn. Okej, det var jag....

I alla fall. Det finns inget av gräddtårtan vi åt till middag kvar. Det finns pepsi. Hoppas på att mormor ska göra mat. För att det ska gå fortare hjälper jag henne med ett korsord som hon vägrar lägga ifrån sig, typ datan och jag på kvällen.

Hejs svejs tills jag får mat^^

Kommentarer
Postat av: Alex

haha lyllo, vi har typ tre gräddtårtor kvar, kommer nog få äta det tills vi dör allihopa...

2009-06-20 @ 18:30:45
URL: http://alexitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0