GODMORGON!

Ny vecka nya tag. Sommarlovet gör mig pigg. Att bo i samma hus som mina föräldrar är mysigt (oftast, jag är ju trots allt tonåring) men jag älskar att bo med systeryster igen. På midsommar ska hon och jag till mormor. Skoj! Har bestämt att vi ska göra jordgubbstårta. GOTT!! Dessutom blir det ett antal på kort tid då jag fyller arton tisdagen efteråt!!=))))))))

Håller på med körkortet. Eller, tekniskt sett i alla fall. Jag ska börja nöta lite teori. Ska bara skriva klart mitt PA. Tror jag. Men har fått lite körlektioner i juli. Typiskt att jag var så seg att ringa, fanns inga alls före det;) Men har ju internet och teoriproven på datan som kan hålla mig sällskap!

Nu frukost^^

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - En "må bra" blogg där självkänsla & positivt tänkande ligger i fokus

Se till att boka många nu så att du regelbundet kör och fixar med teorin ;) Det är det bästa (eller okey, för mig var det de iaf och jag klarade det på första försökte) LYCKA TILL med körkortet iallafall, det är en speciell känsla att klara det :)

2009-06-16 @ 18:55:42
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0