Paris Hiltons new BFF

Jag såg Paris Hiltons "My new BFF". Tidigare har jag sågat det här programmet, vem kommer ens på idén att söka sin bästis i ett TV program? Och vem är så dum att den söker till ett sånt här program? Jo, en mediakåt människa. Själva idén är så otroligt korkad och alla som är med där är så korkade. Vilket gör det här till en enormt underhållande grej! Jag och mina kusiner/syster såg en inspelning av det här. Och ojojoj så vi skrattade.


Det jag störde mig på var att eftersom en sa att asiater gjorde naglar, eller något liknande. Så var hon rasistisk. De som tyckte hon var rasistisk menade att hon menade att bara asiater gjorde naglar. Jag tolkar det som om att asiater gör naglar, européer gör naglar, amerikaner gör naglar, ingen stor grej liksom. Vem bryr sig om vem som gör naglar liksom? Tydligen de i "the BFF mansion" (hur töntigt namn är inte det?). Det var okej och spotta på den som uttala sig om asiaters naglars kudde. Spotta på någons kudde. Och säga att man ska mörda någon och hota om att slå ner den, det är okej. Men att säga att asiater gör naglar är dåligt.


Ska tilläggas att jag hade fattat det här beteendet om det vore så att hon sagt att asiater är dumma i huvudet/fula/äckliga eller något sånt. Däremot skulle inte ens jag spotta på någons kudde. Någonsin. Om någon inte sa att jag bara gjorde naglar förstås...



Har sett program nummer två nu med. Jag vet inte vad jag ska säga, men...hur kan man komma på allt dumt de gör?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Tackar :)



Löjligare program får man ju leta efter iaf... :P

2009-06-29 @ 23:51:43
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0