Solen skiner och alla har glada miner

Solen skiner. Vattnet är varmt och som vanligt har jag ställt till med en scen, jag är ju trots allt en Dramaqueen. Det var imorse, jag antar att utomstående skulle säga att jag överreagerade, men NEJ. Inte enligt mig. Jag blev osams med den andra paddlisten i kajaken. Och jag bestämde mig för att åka flotte med systeryster och kusinvitamin in till land. Så jag (asförbannad) "rullar" ur kajaken. Min medpaddlist som inte är riktigt med på vad jag håller på med åker ner i vattnet. Eftersom hon inte ville bada och jag var skitförbannad vågade inte flottarna skratta. Man hörde hur de höll sig...

Senare tackade min medpaddlist mig för att jag fick henne att "känna på vattnet" för annars skulle inte hon ha badat idag...och nu är jordensundergång nära då någon tycker mina utbrott är okej...

Har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0