Sommar i Sverige

Sommaren är bra trevlig. Och det är ännu trevligare när solen hälsar på, särskilt med tanke på att vi är i Sverige (lite elakt?) Men jag gillar det, ingen sommar är som Sveriges. Då tänker jag särskilt på hur underbart det är när alla idioter med t-shirt (vem har det när det är hundraåttio grader i skuggan) utan deodorant får sådana mysiga små svettringar under armarna som är lika stora som vattenmeloner. Som förövrigt är en väldigt bra frukt att äta i sommar, så vi inte får vätskebrist och svimmar. Som lilla Miss Dramaqueen tycks göra mest hela tiden... jag borde dricka lika mycket som de äckliga utan deo svettas bort, borde inte det räcka?


det kan hända att jag ibland är den äckliga utan deo, fast med deo...ibland...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha! Klockrent slut. Bra blogg :)

2009-07-01 @ 10:51:43
URL: http://lafemmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0