Söndag?

Hello world!
Eller kanske jag borde säga godnatt?

I helgen kom jag igång på allvar med mitt projekt arbete. Jag har till och med börjat skriva på min bok (som är själva arbetet) och det är sjukt kul! Jag älskar verkligen att skriva. Blir så glad. Sitta och hitta på historier och levnadsöden. Verkligen spännande.

En annan grej är att nyckeln fortfarande är borta. Blir så trött på mig själv. Vart i hela fridens namn har jag lagt den? Var hos några kompisar på elevhemmet nu. När jag skulle dra hem var de tvugna att följa med och låsa upp i trapphuset. Imorgon måste jag försöka hitta den. Annars blir det att spendera hela håltimmen i skolan imorgon. Kul med tre timmar där liksom.

Vi (inte jag kanske, men min familj) har börjat bygga ett slags soldäck nere vid sjön hemma. Det blir asbra. Jag är verkligen stolt över dem. Jag har faktiskt inte hjälpt till något. Mest tittat på.

Nej, det börjar bli sent!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Hälsoflickan

Kom du igång med det nu, ska det typ inte vara inlämnat redan?



Vad roligt att du gillade min blogg, vad glad jag blir!



Det du skrev om enkelomättat och fleromättat fett ska jag ta upp i min blogg - såfort tiden finns!

2009-06-08 @ 07:22:53
URL: http://levmedhalsa.blogg.se/
Postat av: petronella

Bra med PA! det ska vara roligt. Att tappa bort saker suger k... ehm ja! Soldäck låter mysigt i alla fall!



sv, jag fyller inte 18 förrän i slutet av november"/ men jag ville rösta, därför blir jag sur på alla som inte gör det!

2009-06-08 @ 09:26:06
URL: http://wanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0