För du är så j-vla snygg!!

Ibland önskar jag att jag hade mer makt. Att folk lyssnade mer på vad jag sa. I vissa situationer får jag inte ens säga två ord i rad. Ibland är det som om alla passar på att skämta om mig och att ingen lyssnar på mig. Jag har aldrig fattat de skämten, de är ju inte ens roliga menar jag. 

Om jag fick chansen att säga det jag ville skulle det vara att du ska älska dig själv. Du är så jäkla bra. Det finns ingen som du. Du har hört det så många gånger att du inte tror på det längre. Det är så synd. För det är faktiskt så att du är grymt bra! Du kanske är tjock, du kanske inte är tjock, du kanske tror att du är tjock men inte är det. Uppriktigt sagt så skiter jag i det. Många med mig skiter i det också. För det som gör att vi stannar till och behåller dig som vän är att du har en fin insida. Har du inga vänner så är det för att du inte har hunnit träffa några som inte är tillräckligt medvetna om att det finns andra människor på jorden. 

Du ska alltid komma ihåg att det finns många som älskar dig. Kanske gör de det i hemlighet, men de älskar dig. Därför borde du inte bry dig ett enda jäkla dugg om beach figuren är rätt eller fel. Du borde skita i om du är tillräckligt snygg eller ful, för vem fan bestämmer det? Det ligger i betraktarens öga. Och vem bryr sig om någon looser du inte känner och aldrig kommer träffa inte tycker du är tillräckligt smal? Det är väl hans eller hennes problem om de inte har något bättre för sig än att klanka ner på dig! Du borde skita i det. För vet du. Du är vacker precis som du är! Du är grymt bra. Du är bra. Jag lovar att de som älskar dig tycker du är skitsnygg, de har nämligen kollat på insidan, skulle de inte gilla dig skulle de inte vara med dig eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0