Cancer

Cancer överhuvudtaget engagerar mig väldigt mycket. Det berör verkligen mig. Särskilt barncancer något som börjar slå extra hårt i hjärtat när man tänker på det tuffa barncancer barnen går igenom. Jag önskar dem allt gott i världen och vill så grymt gärna hjälpa dom. Därför skänker jag pengar till olika egna insamlingar som olika människor startat, kanske har deras barn drabbats.

Tre av fyra barn klarar sig. Barncancerfonden jobbar för att det ska vara fyra av fyra. Jag vill så gärna hjälpa till. Därför uppmanar jag er att i alla fall besöka sidan. Någon gång per år eller månad kan man väl avvara åtminstone en tjuga?

Jag är så grymt rörd här nu. Så jag har svårt att skriva något vettigt. Men snälla titta in i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0