David Icke

Det är sommartid nu. På sommaren ska man vara piggare än annars, för det är mer ljus och bladi blödi. SO WRONG! Har inte varit så här trött på länge. Ta inte bort tid från min fritid. På tisdagar, klockan halv ett, kan vi ställa fram klockan, då har nämligen jag matte.

Tittar på kanal 5 nu. Någon som heter David Icke, från the great Brittanien är tydligen helt övertygad om att vi lever i en konspiratorisk värld och att t.ex. elfte september 2001 skulle vara iscensatt. Och att några högt uppsatta personer håller på att få fram ett tredje världskrig. Om det här är sant, så är jag väldigt glad att jag bor i Sverige, nationen som aldrig väljer sida och som därför får befolkningen att gilla dem, jag menar vem uppskattar att alla män (och i dagens samhälle kanske även kvinnor?) skickas ut till en säker död för att någon nisse nånstans har bestämt det?

Nej, just det. Och om det blir ett tredje världskrig, så vill jag påpeka att jag INTE är lämplig för krig.

* skotträdd
* kan inte vara sjuksköterska då jag inte fixar att sticka hål på någons hud
* mörkrädd
* blir rädd när folk skriker
* inte klarar av att såra en annan människa fysiskt eller psykiskt

Det enda jag är bra på är att hantera min egen och andras stress...


fortsatta funderingar...
David Icke, hans namn liksom.... icke=nej alltså inte sant? eller va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0