drop DEAD gorgeous

För typ två eller tre veckor sen så klippte jag till en fin frisyr. Som ramade in mitt bedårande ansikte. Så nu tror ni jag är DROP GORGEOUS! Men kära vänner. Livet är inte så enkelt förstår ni. Jag har självlockigt hår. Jag är som en underbar bedårande Guldlock, utan björnar då. Ni med självlockigt hår förstår ju att kort hår blir ENORMT lockigt. Och tänk er då sen att det är fuktigt i luften. Precis. Som våra vänner i amerika och the great Brittanien säger "It isn't pretty" och det är bäst att köra på uppsatt all the time.

Om jag hade en plattång, så skulle livet vara enormt mycket lättare. För alla och envar. Därför tycker jag vi ska sluta dela ut mat och hjälpa barn som dör dagligen eller de som blir dödligt sjuka att finna botemedel och istället skaffa oss själva en plattång. Nej, nu var jag väl lite negativ. Vi har ju redan kommit dit...hmm...

Återkommer med ett nytt mål inom en snar framtid!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0