It's my life

När jag blir stor och är utbildad psykolog och ska börja bilda familj. Då ska jag bo i ett enormt hus på landet. Gärna att det blir som en liten bondgård med lite självförsörjning av olika råvaror, typ grönsaker och sånt. Sen skulle det finnas lite gungor som skulle hänga från en tjock trädgren.

Sen skulle barnen (som såsmåningom blir tonåringar) kommer aldrig att behöva bli tillsagda, de kommer alltid att vilja städa. Min man kommer alltid att älska mig och när vi sitter och äter mat har alla vita kläder på sig och ler fånigt hela tiden.

Kanske får jag mitt stora hus, kanske får jag fånleendet vid maten, whatever, det är och kommer alltid vara mitt liv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0