Jag kungen är över alla här...

Jag vill va som duuuuu duuuu, det vill jag nuuuu. Då menar jag inte en fånig människa eller nå annat sånt trams. Jag vill vara kung över världen. Det närmsta vi kan komma i dagsläget är väl Gud. Så då vill jag vara det. En dag. Då skulle jag göra det här:

* Jag skulle se till att det fanns kondomer och andra preventilmedel att tillgå över allt. Jag skulle också sprida kunskaper om HIV och andra könssjukdomar och på så sätt minska dom drastiskt om inte helt. Även oönskade graviditeter skulle försvinna. Därmed också de flesta abborter och vi skulle kunna använda de få läkare som finns till att ägna sig åt annan aktivitet, förslagsvis forskning.

* Är att ta bort alla krig. Finns det något mer onödigt eller? Alla vuxna gnäller på oss barn och ungdomar som bråkar, som om ni vore bättre då? En del håller sig till små bråk, någon annan mördar lite oskyldiga barn i Irak. What is up with that? Nej, sånt där trams skulle jag ta bort. Fortfarande är det dock oklart hur...återkommer i den frågan

* Den sista åtgärden jag skulle ta till vore att ta bort exakt alla bilar. Jag skulle även ta bort alla andra transportmedel, utom flygplan och båt som jag ännu inte kan ersätta. Ersättningen skulle bli en kärra och en häst/tjur och ha framför. Sen skulle jag se till att återinföra alla små butiker ute på landsbygden. Det mina vänner skulle göra vår vän jorden en stor enorm tjänst!

Skulle jag bli en bra Gud?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0