Mat skills?

Idag är verkligen en typisk trött dag. Jag orkar ingenting. Inte ens laga mat, som råkar vara en av favoriträtterna. Jag är så trött, jag orkar inte ens ha min klassiska söndagsångest. Bara trött. Vill sova. Men jag vill också ha mat. Varför har jag inte en pojkvän som kan laga mat? Eller en sjustjärnig kock som gör maten åt mig? Helst vill jag ha den sjustjärniga kocken. För hur troligt är det att den stackars pojken som blir min pojkvän har lika mycket mat skills? Och hur ska han orka laga mat när han hela tiden är upptagen med att dyrka marken jag går på?

Så, om du är en sjustjärnig kock som kan allt om nyttig mat, helst husmanskost, och som arbetar gratis och väldigt gärna vill hjälpa mig, kanske till och med vill betala mig, så är det bara du hör av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0