Mister Dramaqueen...Mr Dramaking

Om jag hade en pojkvän, skulle han vara tvungen att passa in under vissa kriterier. Jag antar att de flesta har ett par krav. Olika slags också.

1. Det viktigaste om man söker lyckan hos mig och är ute efter kärlek är att det är en Man. Eller ja, en mesig liten kille går bra också. Men allra helst en man.

2. Det är viktigt att den här mannen är renlig av sig. Luktar gott liksom. Självklart behöver han inte stinka parfym dagarna i enda. Men att hela tiden gå och lukta skit är inte okej. I alla fall inte i närheten av mig. Jag kräver också att kraken ska duscha minst  varannan dag. Det är äckligt!

3. Respekten är också enormt viktig. Att han inte talar nedvärderarande till mig. Ger han mig respekt, ger jag honom respekt och så. Att vi lyssnar och delar med oss av våra tankar.

4. Att vi delar värderingar. Så jag kommer inte gifta mig med en rasist liksom. Om någon nu trodde det.

Det är det viktigaste. Men självförtroende och hotnessfaktor är också ett plus. Båda ska vara relativt höga för att de ska vara ett plus. Nu över till de Desperata Husfruarna^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0