Nu dansar vi!

Nu säger jag inte att Starka Magnus och Annika inte var värdiga vinnare av Let's Dance. Jag gillar verkligen båda två. Men när jag tänker på det, som nu, kan jag inte låta bli att önska att det nästa år vore med ett par med lite edge i. Jag gillar när Tony gör bort sig, jag tyckte det var kul när Elisabeth Höglund spelade på att hon var gammal, Carl Jan var också cool med sina överdrivna gentlemanna fasoner och Isabella var så där överdrivet super positiv hela tiden.

Med andra ord vill jag ha lite karikatyr karraktärer med nästa år. Jag tänker lite Kissie...någon som vågar köra ut hakan på ett inte alls politiskt korrekt sätt. Sen tycker jag att Göran Persson borde vara med. Det skulle väl vara roligt? Ett uppsvingför socialdemokraterna (sving, typ lyft, dans, haha, fattar niXD?) Men allvarligt talat. Visst skulle det vara kul med en som är politisk korrekt och sen den raka motsatsen, i samma program (inte nå debattprogram bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0