Project runaway

Tittar på project Runaway nu. Gud vad mysigt det är. Favoritprogrammet för en stackare som miss dramaqueen som tror att hon har en chans att bli designer.

I från köket doftar nybakad hallonpaj. Snart ska jag gå ut och ta mig ett litet smakprov. Eller nu ska vi inte hålla på att pjoska. Jag ska ta mig en stor bit paj och överdrivet mycket vaniljsås till. För jag skiter i det där med att vara trådsmal, i min värld är det inte att vara snygg. Så kanske kan jag inte passa in i mode branschen. Eller så kommer jag in och bara kastar runt allting och jag blir den som skjutsar bort den här sjuka smalhetsen. Det tilltalar mig. Men jag är inte säker på om jag orkar...

I alla fall. Det var en lagtävling. Och det är så roligt när det blev dåligt och de båda bråkar om vems fel det var. Här har vi underhållning på höööög nivå.

Nej, ska nog gå ut och ge min mage lite (läs mycket) hallonpaj.


Keep on rockin' eller nå

Kommentarer
Postat av: Daniel

Rätt attityd, Slafs å njut. Så gör vi oxå i finnbyn!

2009-03-31 @ 11:47:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0