Singing Beauty

Att sjunga solo är en ära. Det betyder antingen att du är så grymt snygg och förtjänar att stå i rampljuset en stund, eller så har du grymt mycket talang. När det gäller mig måste det vara att jag är grymt snygg. För någon sång talang är jag inte. Det kan jag ta, eftersom jag tydligen är en riktig heting.

Men intressant ändå. Tänk om jag är en sån där typ som belönats med både utseendet och talangen? Då kanske jag blir en popstjärna. Det vore ju kul. Lalla lite på scenen inför tusentals skrikande fans och sedan få dubbelt upp i lön. Om det är det jag är ämnad för så fine by me!!!

Mr och Mrs Bagge och Carlsson i Idoljuryn kan kontakta mig nu, I'm ready!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0