Bröst, tuttar, lökar, meloner..

Jag gillar verkligen rosa. Därför gillar jag att vi har en rosa månad, oktober, där vi sätter bröstcancer i fokus. på sidan står även hur man sms:ar in ett bidrag, vilket jag ska göra!

ja, den här inledningen betyder ju att vi ska snacka bröst och rosabandet kampanjen.

Idag köpte jag geisha choklad, två stycken, de stödjer rosa bandet och är enormt goda. Dessutom skedde köpet på ICA, som är en huvudpartner i rosabandet kampanjen. Nu är sötsuget stillat med gott samvete.

Sen bjuder jag på två tutthistorier också.

Den första:
Idag har jag haft dans (=mycket hopp), då krävs ju för oss framåt tyngda att vi ska ha ordentligt stöd. Eftersom mellanmjölks Sverige inte har särskilt mycket till övers i sportBH väg för oss smala med enorma boobies får vi göra det bästa av situatuionen. TVÅ sportBH:ar hade jag på mig, så idag när jag blev anfådd hade jag svårt att andas, jag var så himlans tillplattad!

Den andra:
Min praktikarbetsplats har plats för alla. Man kan vara hyper smart á la Marie Curie (den coolaste vetenskapskvinnan) eller mindre smart à la Maria Montazami eller helpantad som den bruden som är huvudperson i min historia.
Rummet är fullt av ungdomar i äldre tonåren. Lärarna har pratat klart, det är "frågestund"
Bruden: smeker sina bröst måste man typ tänka och sånt här?
När hon har ställt frågan slutar hon smeka sig själv och tittar frågande på lärarna.

Med detta vill jag säga, stöd rosa bandet!

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Sv: Haha det är kul hur mycket ett ord kan förändra hela betydelsen, haha.



Haha stöd alla sveriges tuttar!

2009-10-14 @ 23:20:14
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jag tycker oxå om oktober månad. Supertrevligt!

2009-10-14 @ 23:37:21
URL: http://susei.blogg.se/
Postat av: Eva

Du är en riktig kämpe du, och jag gillar det!! Länge leve friska tuttar, länge leve mammografin!!

2009-10-14 @ 23:42:20
URL: http://evaochalliahs.blogg.se/
Postat av: ansepanse

tuttarna ska vi vara rädda om - stöd rosa-bandet-kampanjen

2009-10-15 @ 11:19:25
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0