Det var ju kul!

Helt seriöst död. Det är tråkigt att jag dog och så där. Men det känns bra gött efteråt.

Allt hände idag på gympan, vi skulle ha något dom kalla för "box" jag menar, säg boxNING för guds skull! Men jag som är godtrogen, trodde på att det skulle vara dansinspirerad som min lärare sa. Det var inte hon som höll i det eftersom hon är gravid, men ändå. Dans? Det enda som hade något med dans att göra var att det var musik på i bakgrunden.

Dans är liksom roligt. Men det här var också roligt, men på ett annat sätt. Jag blev trött, men det roliga kommer att komma ikväll. Då har vi teater rep i byggställningar och jag (som ju faktiskt är död) kommer nog lätt att trilla ner eftersom musklerna redan har jobbat klart för dagen.

För er som inte fatta kommer det roliga inte gälla mig. Utan en kompis som redan tycker att det är roligt när "hon den höjdrädda" klättrar där. När jag trillar ner (som han förutspått;) så kommer det bli roligt för honom. Och ambulanspersonalen som inte alls kommer varslas och istället få jobb!

Kommentarer
Postat av: M

Och sen att samma person kanske skickar samma medelande med 5min intervaller..

2009-04-01 @ 13:57:35
URL: http://mazlin.scriptorium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0