Hårkungen

Mycket tjat om min teater nu, men det är premiär. Var glad över att jag tar ut min nervositet i bloggen istället för att bränna ner lägenheter=)

I alla fall. Som Kung Louie ska jag ha mega stort hår. Eftersom att de har så mycket att göra med de andras frisyrer erbjöd jag mig att sova med håret på ett särskilt sätt så att det blir jättestort. Jag tvinnar tunna testar av håret och fäster med hårnålar. Håret ska vara fuktigt när man gör det. Håret blir enormt. I alla fall mitt, och det blir spretigt och det ser verkligen ut som om jag hör hemma i djungeln.

Det som just slog mig är att jag ska vara i skolan tre av dessa fem dagar jag ska ha den här frisyren. Men hey, vad gör man inte för konsten;)?

Kommentarer
Postat av: Daniel

äh tror du har en sån nätt frilla så!

2009-04-02 @ 20:51:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Sv; Nä eller hur, helt crazy!

Så lite så :)

2009-04-02 @ 21:30:06
URL: http://muffies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0