Hög på alvedon

Tillbaka från teatern nu. När jag kom dit frös jag jättemycket och började gråta en massa. Men mina underbara teaterledare skaffade fram filtar och gav mig två alvedon. Tack så mycket. Det gjorde att jag överlevde hela showen=))

Men nu är jag trött som bara den och det känns som om huvudets innehåll är påväg ner mot magen. Det vore ju lite jobbigt. Var skulle jag göra av min mat då? Men jag har tvingat iväg mig till Ica och nu har jag lite glass hemma. Det känns bra. Jag är så fruktansvärt varm hela tiden. Jobbigt att sitta och svettas hela tiden. Men imorgon får jag i alla fall träffa min säng hemma i skogen. Har saknat den lite. Och framförallt min vän stoora tv:n.

På lovet ska jag försöka komma ikapp med allt också. Alla nedrans prov och arbeten. Men nu ska jag bara äta och sova. Tills mamma tar med mig hem=)) Men är det inte GRYMT dåligt att Desperate Houswives fått ge vika för den där dumma hockeyn? Nästan så jag vill slå ner någon igen-.-

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Den tycker jag också är finast ! :)

2009-04-07 @ 21:38:18
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, ja det är inte lätt. :)

vad är det för teater du skriver om?

2009-04-08 @ 14:48:59
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0