I <3 Dramalife

Nu har jag fått mat. Nu kanske vi äntligen kan se ifall jag har något intressant att säga...

Jag och mamma var ute och gick, förut, innan vi skildes åt var vi tvugna att passera Ica. Varför? Jag sa att jag ville dit. Nu ångrar jag lite att jag gick med mamma, för hon godkänner inte godis i veckorna. Och det är lite sorgligt. För nu har jag inte något godis. Tragic.

Det positiva är att jag har grejor för att göra paj och chokladbollar hemma. Det tror jag att jag ska ge mig i kast med rätt snart. Det är så grymt skönt att bara vara ledig. Jag älskar mitt liv. Det jag däremot inte är så jätteförtjust i är att jag har träningsvärk och rör mig ungefär lika smidigt som en ny nackad höna. Eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0