Snart är sommaren här<3

Jag kanske är lite trög. Men jag insåg just att det snart gått ännu ett skolår. Vi börjar bli klara med kurserna och på var och varannan blogg är det nedräkning till studenten. Ja, det är verkligen nära till sommaren nu. Jag har massa saker inplanerade och det ska bli väldigt kul.

När vi börjar i höst igen kommer min syster att börja här på samma gymnasium som jag=) Det ska bli väldigt kul. Vi har blivit väldigt nära nu sen jag flyttade hemifrån. Även om vi stod varandra nära innan också. Om ni har syskon ska ni verkligen ta vara på det. Bättre kompis genom livet kommer vara väldigt svårt att hitta!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej, tycker du att mintgrönt är fint? Isåfall tycker jag att du ska kika in dagens outfit i min blogg och lämna en åsikt ;)



Ha en härlig dag! Kram :):)

2009-04-03 @ 16:16:28
URL: http://sanylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0