Svammel

Tillbaka från teatern nu. Det gick rätt bra. Men det var självklart förändringar. Det var till exempel inte ett genrep, för alla kunde inte komma. Men imorgon innan permiären så är det genrep. Dessutom missade jag en grej i introt, därför måste jag ha mental peppning inför imorgon^^

Jag måste även äta något mer nyttigt idag. För på repet kände jag mig lite halvseg och ofokuserad. Jobbigt om det händer imorgon inför så många personer tycker jag;) Men det går nog bra.

Är så himlans trött. Orkar inte så mycket. Ska tina lite fisk och sen göra mat. När det bekymret är avklarat ska jag göra så liite som möjligt=)

Kommentarer
Postat av: L I S A

Åh, vad kul med teater! ^^

2009-04-04 @ 17:52:36
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0