Det börjar bli sent..

Börjar bli lite trött. Har inte pluggat så där jättemycket. Måste skärpa mig, och framförallt inte bli mer sjuk= mer plugg-.-

Har precis fattat historien på spanskan. Apan var dum mot katten och hunden för intresseklubben. Tittar lite på sagan om ringen 3 samtidigt. Den där Frodo dör ju..? Mycket söta pojkar med i filmen hur som helst..

Jag ska dra igång ett nytt tema imorgon. Älskar att skriva och att läsa om miljön. Hope you'll like it!

Appropå inget särskilt, varför började ni blogga?
Svarar ni svarar jag..

Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

Sv: Hej och tack för dina kommentarer.. jag har insett att jag måste ägna mer tid åt annat än bara bloggen så ibland kommer det att bli ett inlägg om dagen istället för två.. och som i helgen så kopplade jag bort bloggen helt.. vilket var ganska skönt faktiskt eftersom jag inte gör så mycket mer om dagarna än tänker på den..



Varför började jag blogga? Från början för att jag ville testa att göra bloggdesign och helt enkelt skriva av mig eftersom jag älskar att skriva.. nu har det ju bytt syfte litegrann eftersom jag inte skriver om mitt liv utan jag vill känna att jag bidrar med något genom ordens magi =) Dudå?? kram

2009-08-31 @ 10:23:13
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag började blogga enbart för min egen skull. Ville få ha någonstans att skriva av mig allt som bara byggdes upp på lager. Också upptäckte jag hur härligt det var när man fick respons från andra. Från andra som förstod och kände/hade känt likadant. Det blev sen också lättare för mina närmaste vänner (som fått min bloggadress) att förstå mig. Vissa grejer har jag svårt att prata om, och när man istället kunde skriva det så att folk kunde läsa blev det rätt mycket lättare.

2009-08-31 @ 15:14:25
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag började för att jag hade tråkigt en dag och för att sambon som var i Asien skulle kunna se vad jag hade för mig.

Nu bloggar jag mest för mig egen skull :p

2009-09-01 @ 11:57:36
URL: http://freefallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0