Funderingar..

Mitt huvud börjar känna sig normalt igen och det dunkar inte alls lika mycket. Även om jag inte känner mig helt hundra fortfarande så känns det mycket bättre. Och om det här var svininfluensan så önskar jag att det vore den vi hade istället för alla andra influensor. Den här var ju bara riktigt jobbig i typ en och en halv dag. Jag låg en VECKA med den vanliga i början på året..

Nåväl. Ska äta mycket frukt och juice idag. Säga till elevhemspersonalen att jag ska stanna i helgen. Städa och sova. Drygt liv jag har ibland...Just det, ikväll skulle vi ha lite kräftskiva. Vi snackade om att sitta vid personallägenheten och sjunga snappsvisor. Bara för att. Utan snapsen. Bara störa. Verkar jag jobbig? Bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nää, bara kul. ;P Hoppas det går mot det bättre nu! =)

2009-08-26 @ 11:55:22
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0