Karamell

Idag var den första av två dagar på Järnboås årliga marknad, Larsmäss. Jag har självklart varit där och hjälpt till..Jag har sålt karameller, riktiga marknadskarameller. Har gjort det varje år sen jag var åtta, och ni som är dåliga och bra på matte kan ju räkna ut att det är tio år. Jag har helt klart blivit grym på det här...Troligen fet med...Nog om det

Jag har sjukt ont i fötterna och jag tänker göra så lite som möjligt stående resten av dagen...stått upp konstant i sex timmar är jobbigt om man heter Drama.

Imorgon tänker jag sno en karamell eller två. (påse talar vi om då, Karamellpåse)

Later!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Marknadskarameller är mums!!

2009-08-15 @ 14:06:26
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0