Konsten att gå och lägga sig i tid!

Godmorgon!

Av någon skum anledning vaknade jag för tjugo minuter sen och kan inte somna om..Men likabra det kanske..Nu kommer jag att hinna äta frukost, och ännu bättre, slippa tvinga i mig den!

Gårdagen var mysig. Först så åt jag tacos med mina vänner här på elevhemmet. Mums och jag gjorde liite för mycket guacemole (?) så nu finns det i mitt kök om man säger..

Vid tio var vi alla rörande överens om att vi skulle hem och sova, när jag kom hem, träffade jag min gamla rumskompis som jag inte sett på hela sommaren. Vi kramade om varandra och började prata, hon hade köpt en kissimissi^^ Den bor i veckorna hos hennes pojkvän som bor bortåt skolan här i Hällefors. Det är min nya rumskompis bror.. Rörigt. Men, jätte söta djur, en vovve och en kissimissi bodde där med honom. Därifrån gick jag och min rökande rumskompis runt elva, halv tolv. Nuu skulle vi sova...

När vi kom hem gick hon ut och rökte. Efter ett tag ropade hon på mig.. "Det är någon som heter Baloo som vill komma hit" Så de kom, och stannade någon timme. Eller, sen gick jag och sov..Jag menar det är ju en dag i dag också, en skoldag..


Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Det låter som en mysig kväll! Åh, skulle också vilja testa på att bo på elevhem.. :D

2009-08-19 @ 11:20:19
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

Hejhej :)



Vilken fiin blogg du har :)



Kraam ♥

2009-08-19 @ 15:59:19
URL: http://lillaajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0