Kräftor och andra tonårsproblem!

Vi fiskade ju kräftor jag och mina vänner, för någon vecka sen? Orkar inte leta reda på det.

Men första kräftan vi fiskade upp döpte jag till Sven. Idag skulle vi käka Sven och hans vänner (de blev många och jag orkade inte hålla ordning på dem). Men idag skulle vi samlas och äta upp dem. Bara det att en av oss i kräftgänget hade planer. Inte bara för idag, utan för HELA veckan. SUCK! Men jag frågade i alla fall vad han skulle göra. "Jag ska på en dubbeldejt, mer säger jag inte" Okej? "Ha så roligt" jag visste inte vad jag skulle skriva, ville han att jag skulle fråga mer? "Det ska jag" Bra? Jag och andra kräftpojken kom i alla fall överens om att vi skulle äta. Han fick det som blev kvar.

Så jag och kräftpojke två (a.k.a Tigern och Shere Khan - djungelboken ni vet) satt och åt. Kräftflickan tycker inte om kräftor. Det gör jag. Så vi satt och åt. Hon åt sitt och tigern och jag knaprade i oss kräftorna. Jag letade efter Sven. Han fick namnet Sven den gode (han var god). Kräftflickan mumlade något om knäpp, inte leka med maten o.s.v.  De allra minsta, med små stjärtar och klor, sparade vi åt kräftpojken med den "hemliga" dejten. Man dissar inte kompisarna för en dejt;)

Men jag ville inte träffa den där hemliga dejten. Var rädd att de skulle ha någon sexlek eller något som jag skulle komma och behöva bevittna. Så kräftorna kom inte hem till han förän kräftflickan och jag gick dit. Då träffade vi hans söta rumskompis. Som vi pratade med. Gillar henne. I alla fall. Sen kom de ut, alla hemliga "dejter". Typiskt att pojkstackarn måste välja den brud med sämsta attityden på hela elevhemmet. (note to self: lär dig tycka om henne). Han hälsade bara på de andra,  men hans dejtkompisar hälsade på mig. Så jag påkallade min uppmärksamhet, pojkstackarn: "åh HEEJ" och kramar om mig... ehh??

Var han full? eller är det mitt otroligt sexiga sjukdomsutstrålning (svett i ansiktet av febern) som fick honom att krama om mig?

Som vanligt hade jag svårt att hålla mig för skratt. (Note to self: sluta skratta åt mina vänner, skratta med dem)

Kommentarer
Postat av: SVÄGERKORNA'S VIKTKRIG / ERIKA

Hej ! Tack, ja det är lite annorlunda sådär :) hur äre med dej?

2009-08-26 @ 23:41:50
URL: http://svagerskorna.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Klart att det var din otroligt sexiga sjukdomsutstrålning som låg bakom ;) Eller så var det din underbara insida som lyser igenom.



sv: Gulliga du!

2009-08-27 @ 09:50:05
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den där sista noten kan nog va bra att komma ihåg. Och självklart var det din otroligt sexiga sjukdomsutstrålning. ;) Finns liksom ingen annan möjlighet. =P

2009-08-29 @ 17:54:12
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0