Min dag..

Haha, vi såg på Jeff Dunham och han är ju för kul. Jag tycker Walter och Ahmed är sötast! Helt klart värt att titta på=) Kommer inte ihåg vad det hette..men vi såg det på googlevideo...eller nå? hmm, jag satt bara och glodde, de andra fixade.

Först när vi åt, så hällde tigern och hans rumskompis tabasco i min citronlimelättdryck. "mums" vilket ledde till att jag försökte kasta vatten på dem..gick dåligt. Såg ut som jag varit med i en wet tshirt contest...hmm..sen hällde jag och tigerns flickvän knäckebröd i rumskompisens säng. MOHAHAHAHA! Och ris i kuddarna, men det har han kanske inte märkt än;) Det kommer...

Skola på riktigt imorgon. Ska bli kul, jag är peppad. Det här är början på mitt sista år, vem vet vad som komma skall^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0