Om idag..

Hellu people!

Hur är det med er? Jag har fått "välkommentillbakatillskolan/jobbetsjukan" ni vet då alla träffas och delar med sig av sina bakterier. Igår så var jag verkligen tvungen att bara ta det lugnt och sova och sånt. Mår inte bra. Men det går över. Som om det här skulle kunna stoppa mig!!

Senare i eftermiddag bär det av till Hällefors och elevhemmet igen. Mysigt! Jag ska sova och dricka jättemycket juice och vatten och sen sova lite till= borde vara frisk till imorgon. Eller vad tror ni?

Jag hatar att vara i skogen ur bloggsynpunkt. Internet är ju lika segt som en död get..

Kommentarer
Postat av: Ellen

SVar: Jag flyttade hit ner eftersom killen är tysk. Jag hade inget fast jobb i Sverige och därmed inget speciellt som höll mig kvar, sa jag flyttade ner för att testa. Har bott här i 2 ar nu!



Var är du ifran förresten? För du gar i skola i Hällefors förstar jag det som?

2009-08-23 @ 17:04:08
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0