Planer

Kilade iväg till Ica, så nu har jag coca cola hemma. GOOD. Då orkar jag kanske rycka upp mig lite. Är superseg idag..Ja, det blir väl så när man sover i tolv timmar..

Har experimenterat lite med plastpåsar. Tycker det är så onödigt att köpa med ett par strumpor och sen ta en påse, av plast. Nej, vi borde tänka mer på hur mycket plastpåsar vi konsumerar..Dagens predikan..Ni få se lite senare vad jag pysslade fram, blev riktigt bra (jag är ju jätteobjektiv..)

Sen fortsätter veckans tema, läs gärna mer och kommentera dem. Jag älskar när ni har åsikter om sånt. Nu ska jag klunka lite coca cola..

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Tygpåsar är himla bra, det brukar vi ha när vi sticker iväg och storhandlar :D

2009-08-29 @ 17:01:33
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Monika

Okej! Ska du göra något roligt på helgen da :)? Puss

2009-08-29 @ 17:27:30
URL: http://monikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0