Snälla, snälla, snälla?

Nu är det så här, att jag kom på att snart börjar skolan och jag skulle ha fått trettio enkäter ifyllda. Det har nästan gått. Men nu har jag problems (big news, jag är ju dramaqueen och klantar mig genom livet) jag har ett antal kvar. Jag undrar om det finns några änglar som kan fylla i den?

Ni orkar inte. Det fattar jag. Jag skiter i ifall någon korkad brud inte har fixat det hon ska. Här kommer det fina. När nio enkäter (det är det jag har kvar) är ifyllda, kommer jag att ge en av dessa ifyllare en present. En liten neccessär (stavning? nej, jag bryr mig nog inte. Det är ju trots allt fortfarande sommarlov^^) fylld av saker. Låter det mer intressant nu?

Tänkte väl det. Jag känner andra genom mig själv...

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Jag har redan fyllt i den va? Kan se efter om jag kan övertala sambon till att fylla i en, om du vill?



Ska maila min adress. Du är så himla gullig!

2009-08-06 @ 19:13:58
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; Det känns faktiskt riktigt skönt !! verkligen. Den andra skolan som jag först skulle gå på vill jag innerst inne INTE gå på, så det blir nog bra i slutändan :)



Vad är det för enkäter du pratar om ?

2009-08-06 @ 22:45:16
URL: http://somebodysmile.blogg.se/
Postat av: Victoria

hahahah ja, om typ 70 år kan JAG göra folk avundsjuka, haha

2009-08-07 @ 00:23:46
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0