Socker är allt man behöver!

Nu har jag ätit en bulle och fått i mig lite socker.. Jag börjar vakna till liv!

Har saknat skolan lite. Ska bli så skönt och göra det här sista året på gymnasiet och sen få börja det "riktiga" livet som vuxen. Lite spännande. Men först skolan som sagt, det påminner mig om en grej, det finns fem mer enkäter som kan fyllas i. Och jag är så tacksam mot er som har gjort det. Ni är guld och sommarblommor^^

Sen så ska jag också börja packa/trycka in grejer i bilen. Måste samsas med systeryster om det. Men hon ska flytta in båda dagarna om man säger så det blir inte alls lika mycket för henne tror jag. Måste, måste, måste hitta min nyckel också.

Snart vill jag sova igen. Det här dygnet är skitskumt. Nu är inga av kockarna (mina vänner som går hotell och restaurang i hällefors) kvar heller = ingen som hjälper till och håller mig vaken..zzzzZzz

Kommentarer
Postat av: Gun

Tänk vad bra det kan vara med lite socker ibland!;D



Sv: Visst är det kul, han fick ju aldrig ha datorn stackarn.

2009-08-15 @ 19:36:21
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0