Svininfluensa?

Hellu People!

La nyss i nät igen.. segt men sakta framåt mot kräftfisket. Snart flyttar jag också. Skönt när man får lite att göra, fast det är också skönt att inte ha något att göra. Särskilt nu, eftersom jag har feber-.- och varit nära och svimma två gånger idag. Jag börjar bli rätt trött på mig själv. Dessutom är marknadsnougaten slut. Igår när systeryster tog lite ur påsen fick jag inte smaka "du har ju svininfluensan"

Nej det har jag inte. Men hon har hittat en ny smart grej för att ha godis ifred..

Kommentarer
Postat av: Petra

Syskon ålltså, Dem hittat på en massa skit för att maninte ska äta upp deras godis..

2009-08-12 @ 13:08:46
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahahaha naw, då får hon väl plocka upp en bit till dig. :P



Svar: ja, men de har intressanta smaskiga artiklar också :P nästa gång jag ser din tvillig ska jag fota henne! ;)

2009-08-12 @ 13:11:40
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0