Tankar på morgonen..

Hellu people!

Är hemma idag igen. Ligger och svettas här i sängen, det positiva är att jag inte svettas lika mycket och inte har lika ont i huvudet. Imorgon blir det helt klart skola. Kul att komma tillbaka.

Såg att Kissie har mer läsare än Blondinbella nu. Kul för henne. Men kan samtidigt undra lite varför? Jag klarar själv inte alls av Kissies blogg, hon är bara ute efter att provocera och jag läser (och bloggar själv) för att påverka och se till att världen blir bättre..

Jag låter väldigt jobbig och präktig där, skyller på febern..

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Nej, skyll inte på någon feber!! Du är smart, cool och så beundrandsvärd för att du inte läser en blogg som inte håller upp till dina ideal. Jag håller helt och hållet med dig, jag bloggar också för att förändra världen och den värld som stöttar Kissies beteende är inte en värld som jag vill ha runt mig.

2009-08-27 @ 12:47:21
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Alician - miljöblogg

Fattar inte heller grejen med Kissies blogg! Blondinbella är ändå en bra tjej på sätt och vis tror jag. Ambitiös, även om hon såklart har fått lite av en räkmacka...

2009-08-27 @ 12:50:05
URL: http://ladygreen.blogg.se/
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

Sv: Hej och tack för dina kommentarer! Förlåt dock för att jag inte skrivit något, har hållt på med annat .. så är det ibland :)



Läste att du blivit frisk? Vad skönt jag hoppas att du får en bra dag i skolan och jag blir bara deppig när jag läser att Kissie ska vara mer elak nu när hon låg etta.. tyvärr så är provocerande något som drar till sig läsare :( Hade en skum dröm i natt där jag träffade henne och så sa jag "Jag önskar jag kunde ge dig en bättre självbild, så du skulle inse saker och ting".. haha hon blev inte så jätteglad över att höra det dock (Du vet typiska tonårsfasoner typ..)



kram

2009-08-28 @ 10:57:14
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0