Tisdags morgon

Gomorron people!

Nu har jag vaknat till liv ordentligt. Vaknade för länge sen men aa.. inte så jag är smart på morgonen, är för trött, smartheten börjar återvända! Är det någon annan som har liknande problem på morgonen?

Men jag ska fortsätta städa här inne och kanske hittar jag min nyckel idag, annars har jag ett litet problem om man säger så... Men det blir i alla fall himlans fint här inne, något att vara glad över...ska nog äta lite frukost. Har bara grejer hemma till en smoothie. Så det blir det, varför köpte jag inte bröd igår??

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Det är lätt att vara efterklok ;P



sv: Jag vet hur det är.. Men du, jag tycker iaf att du är en himla smart och underbar tjej!

2009-08-18 @ 11:53:46
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0