Bloggvett och etikett

Det verkar som om ingen vet hur man är trevlig i bloggvärlden. Eller jo, vissa vet det. Men en del verkar inte fatta att om man vill ha läsare måste man vara trevlig. Till exempel. Jag kommenterar en blogg. Ställer jag en fråga så vill jag gärna ha ett svar på den. Men oftast får man "Tack för kommentaren" Är det så jobbigt att ta sig igenom min text och sen säga något om min text? Och när jag inte kommenterar och jag får från okända. "Hej, min blogg är bra kolla in den" En hemlighet är att om man ger en kul kommentar (inte ovannämda) så kommer det troligtvis att komma fler besökare.

Så nu är jag inte lika pissed längre. Nu Desperate Houswives för 100%


Kommentarer
Postat av: carolajhn

SV: aahw. Tack så mycket! kram

2009-05-12 @ 21:13:42
URL: http://carolajhn.blogg.se/
Postat av: sabina

Du har helt rätt. jag skulle tycka att det vore pinsamt att skicka en kommentar i mitt namn där det bevisar att jag inte orkat läsa ett enda ord i bloggen. Anstränger man sig så finns det nästan alltid något att kommentera annars är det bara att gå vidare till någon annan blogg som intresserar än mer.

2009-05-12 @ 22:18:49
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0