En egotripp!

Var nyss inne på en blogg. Vill inte gärna hänga ut någon. Men i alla fall. Pojkstackarn bor i Göteborg och han hade varit ute och gått i "skogen". Den lille hade också tagit kort på "skogen". Tillåt mig att småle (läs attackera dig). Skämtar du eller. I Göteborg är det tydligen så att om du går på en stor gräsmatta och det råkar stå fyra träd där så är du i skogen. Hemma hos mig skulle det klassas som öppen mark, en glänta eller perfekt betesmark för kossorna. Men skog är det då inte!!!

Och folk (stadsbor) påstår att bönder och landsbor inte är särskilt bra i staden. Men här verkar det som om jag ligger liiite före er. Det mina vänner känns riktigt bra. Så den lilla göteborgspojken kan ha det så kul i sin skog. För det bekräftar (för min del) att jag är mycket bättre. Den känslan är verkligen bra!
Note: OMG!! Det är tydligen viktigt att alla ungar och ungdomar får ett studiebesök i en skog!!

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tackar så mycket :)

2009-05-05 @ 22:24:00
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin din blogg har blivit! =)

Jag pluggar nu, men ajg pluggar hemma så det blir ändå jag som får ta det mesta av hushållet. :P eller jag borde iallafall ;)



ja gordon är lite skrämmande:P

2009-05-05 @ 22:59:38
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

fin blogg :) läs om mitt liv som strippa!





mjau

2009-05-06 @ 04:36:48
URL: http://kolomiyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0