Energin tog slut

Jag är enormt trött. Inte så jag vill sova egentligen. Men jag har inte fått i mig tillräckligt med energi idag. McDonalds liksom...men det var gott och jag ångrar det inte. Har ätit en smoothie nu och hoppas att jag får lite energi. Jag skulle verkligen behöva städa på mitt lilla studentrum.

I Örebro på min favorit Myrorna köpte jag en kanna (yes, hejdå litermått från IKEA som inte håller pressen längre) och en jätte söt tekopp med fat, svart med kina tecken. Så söt^^ Lite sorgligt är det att det innebär mer disk för mig just nu. Jag orkar inte. Suuuuck!

Kommentarer
Postat av: pelle

vänta nu, är du från örebro till råga på allt? ;D hehe. hur rullar livet där?

2009-05-18 @ 22:34:49
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0